wtorek, 29 listopada 2011

 RHCP

A teraz coś dla fanów Red Hot Chili Peppers.
Wiadomo już, kiedy odbędzie się koncert słynnego zespołu.
Otóż, przypada to na dzień 27 lipca 2012r. na warszawskim lotnisku Bemowo,     w ramach Impact Festiwal ,na którym  występować będą także inni artyści.
Ich piosenki są bardzo popularne, a w szczególności utwór noszący tytuł Californication czy Otherside.
Bilety będą sprzedawane już od 10 grudnia, zespół ma mnóstwo fanów, dlatego śpieszcie się :P
Ostatni raz koncert zespołu odbył się w 2007r. w Chorzowie. 

Angelika14

8 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tym wydarzeniu. Co prawda kiedyś słuchałam często ich piosenek, ale teraz fascynacja jakoś mi przeszła. To znaczy nadal lubię ich repertuar, ale nie do tego stopnia, co wtedy.

    Świetnie, że po 5 lat Red Hot Chili Peppers znów zagoszczą w Polsce. Szkoda tylko, że bilety na koncert są( jak słyszałam) dosyć drogie. Mimo wszystko wydaje mi się, że prawdziwy fan zespołu będzie w stanie wydać każde pieniądze, żeby tylko zobaczyć i posłuchać go na żywo.

    Pozdrawiam
    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie też słyszałam o cenach biletów, ale to także wynika z tego, że jest to Festiwal, w którym prawdopodobnie weźmie udział wielu sławnych artystów. Ale rzeczywiście tak jak napisałaś, prawdziwy fan nie będzie raczej żałował na bilet.

    Angelika14

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie niedawno przeczytałam o tym koncercie na pewnym portalu. Z jednej strony to fajnie, że tak znany i lubiany zespół zagra koncert w naszym kraju, ale moim zdaniem lata świetności Red Hot Chili Pappers mineły.
    Poprzedni koncert ( 6 lat temu) oglądałam w telewizji. Miałam wrażenie, ze wokalista nie jest w zbyt dobrej kondycji.
    W sumie, kto wie może teraz pokaże na co go stać.

    Pozdrawiam
    Martyna 11

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem tak wysokie ceny biorą się z tego, że u nas takiego typu imprezy organizowane sa bardzo rzadko. Inaczej jest za granicą.

    Martyna 11

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten zespół. Może nie słucham ich już tak często, jak kiedyś, ale nadal mi się podoba. Co do lat świetności tego zespołu to mogę powiedzieć, że większość zespołów po jakimś czasie zmienia się i najczęściej na gorsze. Przykładem jest tu wokalistka Agnieszka Chylińka, która baaardzo się zmieniła. Red Hot Chili Peppers mimo, iż został założony w 1983 roku dalej gra świetne utwory, ale to już jest kwestia gustu. Moja ulubioną piosenką jest "Californication", która jest chyba najpopularniejszą piosenką tego zespołu.
    Pozdrawiam

    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że znowu przyjeżdzają do Polski. Sama chętnie pojechałanbym na ich koncert, ale raczej mi się nie uda. Ostatecznie obejrze go w telewizji;) Co do cen biletów to zgadzam się z Martyną.

    Karina15

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam ceny biletów, taka okazja może się więcej nie powtórzyć! Chciałabym wybrać się na ten koncert, zbieram chętnych. :p Jeśli chodzi o ich piosenki to oprócz tych podanych przez Angelę polecam "Snow (Hey oh)".
    Paula17

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię ich piosenki i ogólnie koncerty to świetna sprawa, jednak myślę, że jeśli jest możliwość oglądania tego w TV, dużo osób z tego skorzysta. Ja osobiście wolę obejrzeć w telewizji, bo mam pewność, że przynajmniej coś zobacze. Na koncercie żeby mieć dobre miejsce, trzeba dużo zainwestować...
    No ale oczywiście TV nie może się równać z koncertem na żywo!
    Marta10

    OdpowiedzUsuń