środa, 30 listopada 2011

"Pajęczyna kłamstw"

Witam wszystkich bardzo serdecznie:)

Pisałam już o muzyce, filmach czas więc teraz na książkę. Chciałabym przedstawić wam bardzo ciekawą, wciągającą książkę pod tytułem "Pajęczyna kłamstw".  Pokrótce opowiem wam o czym ona jest.
Główną bohaterką jest Jennifer March - nowojorska pani adwokat, która wciąż bardzo przeżywa tragedię, jaka wydarzyła się w jej rodzinie parę lat temu. Jennifer była świadkiem napadu na jej dom, jej matka została brutalnie zamordowana, a jej brat trwale okaleczony. Brat Jennifer na skutek tego tragicznego wydarzenia ma problem z komunikowaniem się z innymi, jest bardzo zamknięty w sobie. Jennifer opiekuje się nim, choć sama wciąż bardzo mocno przeżywa tamte wydarzenia. A teraz uwaga jedna z ważniejszy rzeczy w książce i zachęta, aby wciąż dalej i dalej wgłębiać się w karty tej książki. Tej samej nocy ojciec Jennifer w bardzo tajemniczy sposób znika. Kto jest sprawcą napadu? Dlaczego ojciec Jennifer znika w niewyjaśnionych okolicznościach? Na te pytania czytelnik znajdzie odpowiedź, gdy przeczyta książkę do końca.
Wracając jednak do wydarzeń w książce: kilka dni po tym napadzie na odległym lodowcu w Alpach zostaje znalezione martwe ciało, ofiara zagadkowego zabójstwa. Jennifer wyjeżdża do Europy, by znaleźć odpowiedź na nurtujące ją pytanie: czy zmarły to jej ojciec? Ta podróż ma wyjaśnić przyczynę brutalnego napadu na rodzinę i pozwolić na odkrycie czarnej przeszłości ojca.. Jednak i życie Jennifer jest zagrożone  (przypadkowa awaria samochodu? agenci śledzący ją z ukrycia? kto stoi za tym spiskiem?). Jej śledztwo wciąga ją w tytułową pajęczynę kłamstw. Czy Jennifer przeżyje? Czy uda jej się rozwikłać tajemnicę z przeszłości? Dowiecie się tego, gdy przeczytacie niesamowitą książkę pod tytułem "Pajęczyna kłamstw"  Glenn Meade. Polecam wszystkim osobom, które uwielbiają dreszczyk emocji i lubią książki akcji.
"Pajęczyna kłamstw" aktualnie jest moja ulubioną książką, ze względu na ciekawą tematykę, dreszczyk emocji i niesamowite wrażenia. Książka ta tak bardzo mnie wciągnęła, że zapomniałam o całej rzeczywistości.
Jeszcze raz polecam "Pajęczynę kłamstw".

Pozdrawiam:)
Kasia18

1 komentarz:

  1. Powiem Ci Kaśka, że książka zapowiada się dosyć ciekawie. Na pewno kiedyś po nią sięgnę, tylko muszę znaleźć więcej czasu. Wydaje mi się, że jest to jedna z ambitniejszych powieści, którym trzeba poświęcić dłuższą chwilę. Teraz niestety ilość mojego wolnego czasu nie pozwala mi nawet na przeczytanie banalnego romansidła- masło maślane.
    Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni.

    Pozdrawiam
    Anka12

    OdpowiedzUsuń