poniedziałek, 28 listopada 2011

BÓG, KASA I ROCK’N’ROLL

W dzisiejszych czasach coraz częściej  słyszymy o tym, że celebryci piszą książki,  staję się to coraz bardziej popularne.
Tym razem Marcin Prokop oraz Szymon Hołownia, znany duet prezenterów, słynnego na świecie i w Polsce programu Mam Talent, napisali książkę.
Miałam okazję oglądać wywiad dotyczący treści książki, i szczerze powiem,                  że zaintrygowała mnie. Ciekawe jaka będzie w rzeczywistości.
Mianowicie sami autorzy wspomnieli, że jest ona starciem poglądów odnoszących się do kultury, religii czy świata mediów.
Warto wspomnieć, że Szymon Hołownia przebywał w nowicjacie zakonu dominikanów, dlatego też jego spostrzeżenia odnośnie Boga i wiary mogą być dosyć ciekawe.
Już nie mogę się doczekać żeby móc osobiście przeczytać tą książkę i chyba już wiem co dostanę na Mikołajki.

Angelika14

3 komentarze:

  1. o. też o tym słyszałam. Prokop i Hołownia to ciekawe połączenie. Prokop pewnie obrał sobie dziedzinę seksu a Hołownia Boga;p a rock'n'roll wyszedł przez przypadek;p

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ich ! ;P świetnie prowadzili Mam Talent i wydaję mi się ,że ta książka także będzie warta uwagi ;)
    Agnieszka26

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymon Hołownia stał się bardzo popularny, dopiero gdy zaczął pracować w TVN, ale przecież miał on także bardzo bujną karierę przed pracą w "Mam Talent". Bardzo zaciekawił mnie ten człowiek swymi wypowiedziami, więc postanowiłam trochę się o nim dowiedzieć. Już autorka posta wspomniała, że był on w zakonie dominikanów. Przytoczę wam jednak jego kilka innych ciekawych działań. Pracował on jako ratownik medyczny, był redaktorem działu kultury "Gazety Wyborczej" Pracował tez dla „Rzeczpospolitej” jako redaktor działu Plus Minus. Publikował w „Kulturze Popularnej”, „Machinie”, „Przewodniku Katolickim”, „Tygodniku Powszechnym”, „Więzi”, „Newsweek Polska”.
    Hołownia założył także białostocki oddział fundacji „Pomoc Maltańska". Widać więc tu jego pomoc dla bliźnich, czego tak mało jest w dzisiejszych czasach. Myślę, że znane osoby powinny wykorzystywać swoja popularność właśnie w taki sposób, aby pomagać innym, np. poprzez jakieś akcje charytatywne czy innego typu działania. Bardzo podziwiam także Ilonę Felicjańską. Polecam wszystkim przeczytać trochę o niej i dowiedzieć się o jej akcjach charytatywnych. Co do Szymona Hołowni dodam także, że w 2007 roku zastępcą dyrektora kanału Religia.tv ds. programowych. Stacja ta odbiega "troszeczkę" od pozostałych stacji dostępnych Polakom.
    Podziwiam także Hołownię za to, że otwarcie w telewizji i wywiadach mówi o sprawach religii, bo większość celebrytów jest zachłyśnięta popularnością i zapominają o Bogu.
    Pozdrawiam

    Kasia18

    OdpowiedzUsuń