czwartek, 10 listopada 2011

Skillet

Kontynuując temat muzyki chciałabym polecić wam jeden z moich ulubionych zespołów Skillet.

Jest to amerykańska grupa rockowa, utworzona w 1996 roku. Zespół składa się z 4 osób:
* John Cooper (wokal, gitara basowa),
* Korey Cooper (gitara, wokal),
* Seth Morrison (gitara),
* Jen Ledger (perkusja, wokal).
Słucham ich muzyki od 2 lat i muszę powiedzieć, że są naprawdę świetni. Teksty ich piosenek są ciekawe
i wciągające. Mają wiele utworów, ale zdecydowanie moim ulubieńcem jest utwór pt."Whispers in the dark''.
Oczywiście osoby lubiące ballady również znajdą coś dla siebie, np.''Will you be there''.
Skilleci do tej pory wydali 9 płyt, w tym jedna z nich jest reedycją poprzedniej. Zespół Skillet został dwa razy nominowany do nagrody Grammy, co moim zdaniem jest naprawdę niezłym osiągnięciem. Generalnie uważam, że jest to zespół bardzo pozytywny, dlatego bardzo dobrze słucha mi się ich muzyki podczas uczenia się.
Mimo faktu, że nie jest to zespół bardzo popularny w Polsce to mam nadzieję, że kogoś z was do nich przekonam.

Miłego weekendu Gaduły,

Karina15

4 komentarze:

  1. Znam ten zespół, bo mój brat słucha ich na okrągło. Przyznaję, że jest dobry. Podoba mi się w nim to, że należą do niego również kobiety, co przecież nieczęsto zdarza się w zespołach rockowych. Ja polecam piosenkę "Comatose", niekoniecznie ze względu na tekst, ale na świetną grę na skrzypcach, szczególnie na wstępie. Pozdrowienia dla fanów! ;p Paula17

    OdpowiedzUsuń
  2. O. nie wiedziałam że ktoś od nas z klasy tego słucha. uwielbiam ich. wokalista ma to coś w głosie. Ja zakochałam się w nich od piosenki "I was yours to hold".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiedziałam, że ktoś mi mówił, że brat słucha tego zespołu, ale nie pamiętałam kto:D
    Co do składu to mi również podoba się to, że oprócz facetów należą też kobiety.
    Jeśli chodzi o osoby z klasy to myślałam, że tylko ja ich słucham;p No, ale fajnie wiedzieć, że nie jestem jedyna;d

    Karina15

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowało mnie, że uczysz się przy muzyce. Ja nigdy nie mogę się skupić słuchając muzyki. Za bardzo się wczuwam i rozpraszam.
    Jeżeli chodzi o zespół pierwszy raz o nim słyszę, ale postaram się posłuchać w wolnym czasie ich utworów:)
    Pozdrawiam

    Kasia18

    OdpowiedzUsuń