środa, 9 listopada 2011

Listy do M.

 Nowy Polski film wchodzi do kin już 10-17 XI 2011.Listy do M to komedia romantyczna reżysera
Mitja Okorn.
OBSADA m.in.  Piotr Adamczyk,Katarzyna Bujakiewicz,Agnieszka Dygant, Roma Gąsiorowska,Tomasz Karolak,Paweł Małaszyński i inni.
 Zwiastun zapowiada że szykuje się nareszcie udana Polska produkcja.Zapewne będzie świątecznie, zabawnie,zaskakująco, romantycznie  no i przede wszystkim z happy endem.
Jeśli lubicie komedie romantyczne i nie wiecie na co się wybrać do kina to film w sam raz dla was.
Ja postaram się wybrać do kina jeśli mi czas na to pozwoli.Załączam filmik który mam nadzieję  zachęci was  do filmu.
Miłego oglądania
Pozdrawiam ;)
Magda06
 




 

12 komentarzy:

  1. ooo to sie może wydawać ciekawe, ale mam nadzieje że nie będzie to kolejna beznadziej polska produkcja(nie okłamujmy się niektóre naprawdę były do bani), ale że ja ogólnie lubie komedie romantyczne to chyba się skusze:P
    Józefina16

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że już wyczerpaliśmy limit na nieudane produkcje.Myślę że będzie fajny bo gra w nim Karolak a ja jak się na niego patrzę to od razu uśmiech jawi się na mej twarzy.;)

    Magda06

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, zwiastun zapowiada naprawdę fajny i UDANY polski film!:)
    To może wybierzemy się całą klasą na jakąś ciekawą wystawę lub inne kulturalne widowisko i przy okazji zaliczymy kino???:D Co o tym sądzicie??

    Całusy, Marta05

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun obiecujący , trochę podchodzi pod amerykańską produkcję ale może to akurat jest pozytywny aspekt. Mam tylko nadzieję że to nie jest kolejny film wokół którego robi się dużo szumu a w rezultacie okaże się przewidywalny i bez większego przesłania.
    Karolina 21:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co racja, to racja. Nie oszukujmy się, polskie filmy z ostatnich lat nie należą wcale do tych z serii zapierających dech w piersiach.
    Jak na razie nie jestem ciekawa, jak zapowiadają ten film, ale fakt, którego kanału nie włączyłoby się w telewizji, od razu o nim mówią. Głośne reklamy pojawiły się też w radiu.
    Co do Karolaka, tutaj muszę się zgodzić z Magdą. Aktor ten działa na mnie niczym gaz rozweselający. Z sympatii do niego wybaczę mu nawet udział w nieudanej, przereklamowanej polskiej produkcji filmowej " Ciacho". ; )

    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nigdy nie przekonywały polskie filmy, a już w szczególności komedie. Miejmy nadzieję, że tym razem będzie to coś co zaskoczy polskiego kinomana pozytywnie. Po zwiastunie mogę śmiało stwierdzić, że jeśli naprawę będę nudziła się w jakiś sobotni wieczór to po to sięgnę. (;

    PatrycjaM19.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwiastun filmu wydaje się ciekawy, a szczególnie podoba mi się to, że występuje w nim Tomasz Karolak. Mam nadzieję że, że ta komedia będzie naprawdę dobra i nie zrobi klapy, bo za dużo takich filmów w ostatnich latach się pojawiło.

    Karina15;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marty propozycja jest kusząca fajnie by było wybrac się całą klasą na tą komedie obsada dobra no i ten wspomniany KAROLAK!

    sylwia07

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie przepadam za polskimi komediami i myślę ze ten film róznież będzie kolejnym niewypałem. Aczkolwiek obejrze ten film bo może wreszcie nastąpi jakiś przełom w polskich komediach.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapomiałam się podpisać
    Daria 14 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komedia romantyczna, jako gatunek filmowy jest nawet ok (choć i tak wiadomo kto z kim i dlaczego).
    Większość komedii polskich jest na prawdę słabych i powątpiewam czy ten film będzie dobry, ale najlepiej sprawdzić samemu i dopiero wtedy oceniać.
    Pozdrawiam

    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam jakiś czas temu na tym filmie w kinie :) Muszę przyznać ,że bardzo mi się podobał, świetna obsada. Są sceny ,które strasznie mnie rozbawiły,a także w pewnych momentach tego filmu zakręciła mi się łza w oczku ;) Cóż więcej będę pisać , jeśli macie ochotę ,by wybrać się do kina w najbliższym czasie,to wybierzcie ten film . Polecam ;)
    Agnieszka26

    OdpowiedzUsuń