niedziela, 13 listopada 2011

"Incepcja"

Cześć:)
Chciałabym opowiedzieć wam trochę o moim ulubionym filmie. Jest to "Incepcja" , gdzie główną rolę gra Leonardo di Caprio.Bardzo lubię tego aktora. Film jest bardzo wciągający, bardzo mocno wpływa na psychikę (przynajmniej u mnie tak było, bo po wyjściu z kina zastanawiałam się, co jest rzeczywistością, a co nie). W skrócie (bo nie ma sensu streszczać filmu - nie chcę wam psuć zabawy oglądania filmu) film opowiada o ingerencji człowieka w sen ludzki i wpływie na drugą osobę. Polecam "Incepcję" wszystkim tym, którzy uwielbiają Leonarda (jest boski!) i tym, którzy oczekują od filmu czegoś więcej niż tylko zabawnych tekstów.
Pozdrawiam


Kasia18

8 komentarzy:

  1. Skoro już mówię o filmach to polecić mogę też:
    "Wyspę Tajemnic" (tam również gra Leonardo di Caprio),
    "Czarnego Łabędzia" (z Natalie Portman),
    "Pianistę" (film o II wojnie światowej) czy też "Och Karola 2" (Wreszcie dobra, śmieszna komedia polska, z Piotrem Adamczykiem w roli głównej)
    Pozdrawiam

    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że surrealistka bardzo mnie odpycha, to jednak film bardzo mi się spodobał. Zastanawiam się tylko nad tym, czy zdobyłby tak dużą oglądalność, gdyby nie grał w niej di Caprio. Osobiście denerwuje mnie angażowanie tak wielu znanych aktorów w jednym filmie, tak jakby tylko to wpływało na jego oglądalność.
    Nieprawdaż?


    Aneta18

    OdpowiedzUsuń
  3. Popatrz Kasiu, zmyliłaś mnie swoim nickiem...
    Mała poprawka: Aneta 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdaż, Anetko, prawdaż. Osobiście uważam,że najkorzystniej by było angażować młodych, nieznanych aktorów i w ten sposób otwierać im drzwi kariery.
    Co do filmu to niestety nie miałam okazji obejrzeć, ale gdy znajdę odrobinę wolnego czasu to na pewno się poprawię. Jeśli chodzi o pozostałe filmy to ,,Wyspa tajemnic" czy ,,Czarny łabędź'' nie wzbudziły mojego zachwytu, ale film ,,Pianista" był genialny.

    Buziaki,
    Karina15

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi fajnie :D Postaram się obejrzeć ;) "Pianistę" również polecam.
    Marta10

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Zgadzam się z Kariną, ale mnie osobiście znane twarze przyciągają i zachęcają do obejrzenia produkcji. Ja np. jestem fanką Keira'y Knightley i chyba nie przegapiłam żadnego filmu z jej udziałem. Niedługo mam zamiar wybrać się do kina na "Niebezpieczną metodę" - historia miłosna, ale z motywami psychologii i historii. Ktoś jedzie ze mną? ;)
    Paula17

    OdpowiedzUsuń
  7. "Incepcja" to naprawdę świetny film, do końca trzyma w napięciu. I zgadzam się z przedmówczyniami, że znane twarze przyciągają do obejrzenia jakiejś produkcji. Wychodzę z założenia, że dobrzy aktorzy grają w dobrych filmach :)
    Joanna08

    OdpowiedzUsuń
  8. yyyy a ja nie lubię boskiego LEO i nie przełamę się żeby obejrzeć ten film.

    OdpowiedzUsuń