poniedziałek, 21 listopada 2011

"Szkoła uczuć"

 Cześć ! ;D
Chciałabym wam polecić jeden z moich ulubionych filmów ,który nosi tytuł "Szkoła uczuć".Film ten  jest ekranizacją świetnej książki Nicholasa Sparks'a. pt: "Jesienna miłość"
Jest to cudowna,  miłosna a zarazem tragiczna opowieść dwojga ,jakże różnych młodych ludzi wkraczających w dorosłość.
Główny bohater London Carter(Shane West) to beztroski nieodpowiedzialny przystojniak , zależy mu tylko na popularności w szkole.Podczas jednego z jego"wyskoków" dochodzi do tragedii, ofiarą poda pierwszoklasista, który chciał należeć do jego paczki . To wydarzenie całkowicie zmienia życie głównego bohatera .Dyrektor szkoły za kare każe Londonowi min.wziąć udział w szkolnym przedstawieniu,gdzie lepiej poznaje Jamie Sullivan (Mandy Moore), z której nie raz London wraz z przyjaciółmi się naśmiewał .Jamie i London to dwoje różnych ludzi ,dziewczyna jest miła, religijna  ,pomocna ,nie zwraca uwagi na wygląd.Podczas prób do przedstawienia ,gdzie oboje grają główne role zakochują się w sobie..
Nie chciałabym zdradzać dalszych losów tych bohaterów ,by zachęcić was do obejrzenia tego filmu,filmu ,który skłania do refleksji nad życiem .Wiele ludzi żyje zapominając ,co jest w życiu najważniejsze stawiając na pierwszy plan popularność ,modne ubranie czy inne niewartościowe rzeczy .Może tym osobom poszczęści się jak Londonowi i spotkają na swojej drodze życia taką osobę, która całkowicie odmieni ich życie.
W filmie tym jest także wspaniała(oczywiście moim zdaniem ;) ) ścieżka dźwiękowa ,wiele piosenek śpiewa Mandy Moore ,aktorka grająca główną bohaterkę .
Oglądałam"Szkołę uczuć" setki razy i za każdym razem wywołuje we mnie wzruszenie, z pewnością obejrzę ten filmy jeszcze wiele razy.

A to mój ulubiony cytat z całego filmu

"Nasza miłość jest, jak wiatr - nie widzę jej, ale ją czuję."

 Agnieszka26

 

 



11 komentarzy:

  1. Aga, wiem jak na Ciebie działa ten film, bo nieraz mi o tym opowiadałaś. Pamiętam też, jak bardzo byłaś zdziwiona faktem, że nie płakałam podczas jego oglądania. ;P
    Nie wiem dlaczego, bo w rzeczywistości mazgaj ze mnie straszny ;)
    Wydaje mi się więc, że to dużo zależy od rodzaju wrażliwości każdego z nas. Ja nie potrafiłam wczuć się w akcję filmu.
    Ale ogólnie słyszałam same dobre opinie zarówno o powieści, jak i jej ekranizacji.

    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  2. gorąco polecam ten film dla miłośników romantycznych komedii. Przez dłuższy czas był moim najlepszym filmem jaki kiedykolwiek obejrzałam. w filmie znajdują się również piękne piosenki Mandy Moore!
    Daria 04

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się bardzo wzruszyłam na tym filmie, ale nie miałam pojęcia że został nakręcony na podstawie książki Nicolasa Sparksa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham ten film i nie wstydzę się tego powiedzieć.Oglądałam go setki razy i za każdym razem przy nim płacze. Jeśli ktoś lubi filmy o prawdziwej miłości to powinien go obejrzeć.
    Co do ścieżki dźwiękowej uważam że jest niesamowita.Znam prawie wszystkie te piosenki na pamięć.
    Ja lubię te piosenki w wykonaniu Shane.
    Cieszę się że opisałaś ten film mam nadzieje że twoja recenzja zachęci innych do obejrzenia
    "A walk to remember"
    Serdecznie polecam


    Pozdrawia ciepło:)
    Magda06

    OdpowiedzUsuń
  5. heh:) Legendarny film:) Uwielbiam.
    Marcyśka05:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc ten film do mnie nie przemawia. Oglądałam go już kilka razy i jakoś nie moge sie do niego przekonać...

    Patrycja20

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż,kwestia gustu ...;)
    Agnieszka26

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo cudowny film:( bardzo mnie wzruszył naprawdę..nawet uroniłam łezkę myślę, że naprawdę jest godny uwagi:)
    Józefina16

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze kiedy film jest w telewizji nie mogę go przegapić, mimo że oglądałam go już kilkanaście razy!
    Angelika14

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o i tym filmie. Może czas to nadrobić i go obejrzeć, skoro jak mówicie jest takich ciekawy. Gorliwą zwolenniczką komedii romantycznych nie jestem, ale czasem lubię zrelaksować się przy tego typu filmie.

    Pozdrawiam:)
    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  11. Która z nas nie oglądała tego filmu co najmniej 2 razy??:D Jest on legendą, przynajmniej tak mi się wydaję:) Sam w sobie jest świetny. Historia, sposób w jaki został zrobiony, no i oczywiście obsada:) Nikt nie mógł zagrać go lepiej niż Mandy Moore i Shane West:)
    Marcyśka05

    OdpowiedzUsuń