czwartek, 10 listopada 2011

"Jestem bogiem"

Oglądałam ten film juz jakis czas temu i postanowiłam go Wam tutaj polecić, bo wydaje mi się godny uwagi. Opowiada on o człowieku, który próbował swoich sił jako pisarz, ale nie wychodziło mu to najlepiej, termin oddania pierwszej części książki do wydawnictwa, a on nie miał napisanej nawet strony. Pewnego dnia spotyka brata swojej byłej żony. Podczas rozmowy mężczyzna ten daje mu tabletke, któwa ma odmienić jego życie. Początkowo nie chce jej brać, ale w końcu się decyduje i zażywa ją. I wtedy się zaczyna. Jego mózg jest w stanie zapamiętać wszystko i wszędzie nie musi być to związane z żadnym wysiłkiem fizycznym, pisze pierwsze kilkadziesiąt stron swej książki. Postanawi odwiedzić brata swej byłej żony i podczas odwiedzin okazuje się, że ten zostaje zabity. W jego domu znajduje kilkadziesiąt "cudownych tabletek" i tak ma zapas na dłuższy czas.Ale niestety tabletki mają swoej efekty uboczne- po odstawieniu organizm jest bardzo spustoszony, a samopoczucie coraz gorsze, nie może się kontrolować i nie pamięta co robił i gdzie był. Dzieki pieniądzom, które zdobył za napisanie ksiązki może zatrudnic chemika, ktłóry ulepsz i produkuje mu tabletki. Głowny bohater zarabia mnóstwo pieniędzy. gdzyż ma talent do matematycznego rozwiązywania problemów na giełdzie i w ten sposób wie jak i gdzie inwestować. Co najlepsze okazuje się, że nie on jeden zawdzięcza swoje sukcesy tabletkom. Wielu znanych bankierów i ludzi biznesu śa tak jak on uzależnieni od "wspomagacza intelektualnego". Bohater wkrótce ma własna fabrykę narkotyku i jest senatorem. To tyle o filmie polecam obejżeć po piersze dlatego,że naprawdę fajny film, a dla dziewczyn przystojniak w głownej rolo czyli Bradley Cooper:) Myśle że nie przeszkadzam wam dość prosta recenzja. Pozdrawiam:)
Józefina16

6 komentarzy:

  1. Już widzę tutaj literówki, przepraszam ale pisałam szybko i nie zauważyłam:)
    J16

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądałam ten film i uważam że jest interesujący.Pokazuje prawdziwy świat. Przecież wiele osób bierze tłumacząc sobie że to na polepszenie pamięci,ale nie zdają sobie sprawy jakie wiążą się z tym konsekwencje.
    Myślę że ten film powinno się obejrzeć żeby zadać sobie pytanie czy warto brać?
    Fajnie że przypomniałaś mi o tym filmie.

    Pozdrawiam Magda06

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde dobry film. Myślę że obsadzenie Bradley'a Coopera w roli głównej to był naprawde dobry pomysł. Film interesyjący i wciągający. Napewno większość osób po obejrzeniu tego filmu chciało by mieć taką tabletke:)
    Daria 14

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy film
    Przydałaby mi się taka tabletka, ale skutki uboczne są odstraszające.
    Pozdrawiam

    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł kojarzy mi się z piosenką znanego chyba przez wszystkich zespołu "kaliber44", o takiej samej nazwie.
    Jako ciekawostkę mogę dodać, że piosenka "Jestem Bogiem" została utworzona właśnie po zażyciu "tabletek", o zbliżonym, myślę, działaniu, jak te w filmie.

    Aneta 13

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze tego filmu ale w najblizszym czasie postaram sie go obejrzeć. Wydaje się być niezły :)

    Patrycja20

    OdpowiedzUsuń