poniedziałek, 28 listopada 2011

Don Omar - Danza Kuduro (feat. Lucenzo)

http://www.youtube.com/watch?v=UpdZWr2GWLI

Cześć Wam wszystkim ;)
Długo się zastanawiałam, co opublikować na naszym cudownym blogu i nagle mnie olśniło ;D
wstawiam link układy tanecznego dość znanej piosenki "Danza Kuduro ".
Don Omar, właściwie William Omar Landrón to wykonawca reggaeton.Jego utwory możemy usłyszeć w ścieżkach dźwiękowych np. w filmach takich jak :"Szybcy i wściekli: Tokyo drift" i "Szybka Piątka"."Danza Kuduro" to rytmiczna piosenka ,która przynajmniej mnie szybko wprawia w dobry humor ;) ,układ ten znalazłam przypadkowo przeglądając strony internetowe. Ucząc się go można się naprawdę świetnie bawić .Nie raz i nie dwa wraz z koleżankami miałam ubaw po pachy próbując zatańczyć go w miarę przyzwoicie ;D piosenka moim zdaniem genialna ,układ taneczny ,także nie jest on trudny i szybko można się go nauczyć :) jak już wspomniałam można się przy tym naprawdę dobrze bawić oraz nie pomijajmy faktu ,iż w ten sposób można popracować nad swoją figurką i formą  ;D
Więc do dzieła ! ;D buziaki ;*
Agnieszka26

12 komentarzy:

  1. Piosenka chyba wszystkim dobrze znana(tak mi się przynajmniej wydaje)i oczywiście chwytliwa i bardzo optymistyczna, mnie także wprawia w dobry nastrój.Tak jak Aga wspomniała rzeczywiście można się przy niej świetnie bawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszyscy to już znają;) Musisz mi Aga kiedyś to zatańczyć:P Chętnie zobacze to w twoim wykonaniu :D

    Patrycja20.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha z przyjemnością ;D
    Agnieszka26

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie przypomina miniony mile spędzony weekend, i faktycznie piosenka rytmiczna, wpadająca w ucho i entuzjastyczna. Nie mój ulubiony gatunek ale na poprawę humory jak znalazł. :D
    PatrycjaM19.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka jest świetna. Pierwszy raz ja usłyszałam w Hiszpanii na ŚDM 2011,wtedy zapanowało szaleństwo,wszyscy się wspólnie bawiliśmy nie ważne było z jakiego kraju jesteś lub czy się znacie. wtedy było na prawdę super.
    Masz racje Aga że jak słyszy się ta piosenkę to humor od razu się polepsza.

    P.s mam pomysł może wykorzystamy ją w czołówce??? A może nawet taniec;)

    Pozdrawiam
    Magda06

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia super pomysł ,jestem za! Byłoby świetnie :))
    Agnieszka26

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaa Aga bardzo fajny układ, możemy znów zatańczyć, jak będzie okazja:)
    Piosenka bardzo rytmiczna i popularna. Nawet mam ja jako dzwonek na telefonie:D Ale jest to piosenka z tych szybko zapominanych jak na przykład Barbra Streisand - Duck Sauce, ale to już urok takich piosenek, które maja nieskomplikowany tekst.
    Pozdrawiam

    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za to pierwszy raz słyszę te piosenkę( to pewnie efekt uwielbiania starej muzyki i nieśledzenie nowości na scenie muzycznej). Nie powiedziałabym, że po jej przesłuchaniu poprawił mi się humor, czy coś w tym stylu, ale muszę przyznać, że jest całkiem niezła, dość optymistyczna. Tak jak napisała Kaśka, piosenka może zostać szybko zapomniana, ale niewykluczone, że że w czasie karnawału, będzie królowała w rozgłośniach radiowych i na domówkach. ;)

    Pozdrawiam
    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenka jak najbardziej super :D Ja znalazłam kilka łatwiejszych układów od tego, jednak ten najbardziej przypomina ten w teledysku ;)
    Co do pomysłu w czołówce również jestem Za! A jeśli piosenka zostanie szybko zapomniana, to miło będzie za 10 lat oglądając czołówkę przypomnić sobie o niej! ;)
    Marta10

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh:) Wiem troszkę późno się udzielam:)
    A kto tej piosenki nie lubi??:) Jest cudowna i tak jak Aga napisałaś od razu chce się przy niej tańczyć. Wspomniałaś, że Don Omar nagrywał tracki do różnych filmów, ale nie wiem czy wiesz, że on w sporej ilości tych filmów grał:)
    Jak wiecie jestem ogromną fanką reggaeton'u, więc mówię wielkie TAK dla ,,Danza Kuduro":]
    Marcyska05

    OdpowiedzUsuń
  11. Sory za uwagę ale nie da się tego odtworzyć

    OdpowiedzUsuń