niedziela, 13 listopada 2011

"Siedem dusz"- film, który poruszy kamienne serca.

Chciałabym was zachęcić do obejrzenia filmu "Siedem dusz" i gwarantuje wam że napewno uronicie nie jedną łzę. Nie chce za dużo pisać o tym filmie jego poprostu trzeba zobaczyc. Will Smith jest to król emocji, znakomity aktor, który potrafi się wcielić w każdą role i niezwyle przystojny mężczyzna. Dzięki niemu oglądanie tego filmu staje się przyjemnością. "Siedem dusz" doskonale nadaje się na refleksyje wieczory. Film potrafi niezle zaskoczyć jesli tylko zaczniemy go oglądac nie znając żadnych szczegółów z tzw. czystą kartą. Znakomita gra aktorska i cudownie dobrana muzyka sprawia, że film trafia prosto w nasze serce. Doskonały przykład na to, że nowe filmy nie potrzebują efektów specjalnych, żeby stały się niezapomnianymi produkcjami. 
Pozdrawiam i gorąco zachęcam do obejrzenia.
Daria 14

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą w 100%. Film jest po prostu świetny, idealny na chłodne, samotne i refleksyjne, listopadowe wieczory.
    Nie będę streszczać akcji filmu, bo mija się to z celem. Dodam tylko, że jest to idealny film, który skłania do zastanowienia się nad naszym dotychczasowym życiem. Nad tym, co mogliśmy, możemy i będziemy mogli jeszcze zrobić.

    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też oglądałam ten film, jest świetny:)
    Polecam wszystkim, którzy lubią coś więcej niż przewidywalne komedie romantyczne.
    Pozdrawiam Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zgadzam sie z wami film ŚWIETNY oglądałam i chetnie do niego powrócę gdy oczywiscie bede miała czas.
    sylwia07

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro tak polecacie, co w najbliższym czasie go musze znaleźć i obejrzeć.
    Joanna08

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również oglądałam ten film i tak jak moje poprzedniczki muszę się z Tobą zgodzić :) Film jest pełen tajemnic, wszystko się wyjaśnia pod koniec i wtedy na pewno nie jeden twardziel by się wzruszył . Ja także polecam i pozdrawiam .
    Agnieszka26

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak zdecydowanie film warty obejrzenia. Will Smith znany mi z filmów akcji,świetnie się sprawdził w tej roli. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny film, bardzo wzruszający.Świetna rola Willa Smitha,nie miałam pojęcia, że sprawdzi się w takiej osobowości.Serdecznie polecam.Klaudia01

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też go polecam:)
    Powiem szczerze, że początek filmu wydawał mi się nudny, ale po obejrzeniu całego, zamarłam na jakieś 10 minut:) Film jest naprawdę doskonały i ,,zryczałam" się jak mało kiedy:)
    Marcyśka05

    OdpowiedzUsuń