niedziela, 4 grudnia 2011

"Wymyk"

Witam serdecznie:)

Po raz kolejny opiszę wam film. Jest tylko jedna różnica. Wcześniej polecałam wam filmy, które już obejrzałam, a tym razem jest to film, który spodobał mi się na podstawie opisu. A może ktoś z was oglądał już ten film i może utwierdzicie mnie w wybraniu się do kina, a może raczej mi go odradzicie?  Czekam na wasze komentarze:)
Chodzi mi dokładnie o "Wymyk". Jest to polska produkcja. I już w tym momencie pojawiają sie pewne uwagi co do tego filmu. Polskie filmy głównie to niewypały, które są świetnie zareklamowane, a potem okazuje się, że nie warto było oglądać tego filmu. Jednak mam tu jedno małe zastrzeżenie. Zazwyczaj owymi niewypałami są komedie romantyczne, a "Wymyk" to dramat obyczajowy. Sam tytuł bardzo mi się spodobał. Ciężko jest stwierdzić, co stanie się w tym filmie. Jest on nieprzewidywalny.
Oglądałam zwiastun filmu i zapowiada się całkiem ciekawie. Moja pierwsza myśl po obejrzeniu zapowiedzi była pochlebna. Sądzę, że może to być film pełen akcji, a właśnie takie filmy najbardziej przypadły mi do gustu.
Główną rolę w tym filmie gra Robert Więckiewicz. Nie jest to mój ulubiony aktor (któż zdoła przebić mojego faworyta - Piotra Adamczyka), ale na pewno mogę zaliczyć Roberta do grona aktorów dobrych. Dlaczego tak uważam? Więckiewicz nie występuje w banalnych komediach romantycznych, które w Polsce nie są ani śmieszne, ani romantyczne.
Skoro już wspomniałam o głównej postaci to może opiszę wam pokrótce fabułę "Wymyku". Jest to historia dwóch braci: Alfreda (Robert Więckiewicz) i Jerzego (Łukasz Simlat) Firlejów, którzy jadąc kolejką podmiejską są świadkami brutalnej napaści na kobietę. Jerzy od razu rzuca się na pomoc owej nieznajomej, a Alfred stchórzył, co jest intrygujące biorąc pod uwagę jego charakter. Alfred uwielbia życie na krawędzi, szybkie samochody, kobiety i adrenalinę. Jerzy zaś prowadzi spokojne i ustatkowane życie. Bracia tak bardzo różnią się od siebie, ale jednak prowadzą razem firmę, którą przekazał im ojciec. Zapewne różnice charakterów prowadzą do licznych konfliktów. Jak zakończy się film? Sama chętnie sprawdzę:)
Zamieszczam wam także zwiastun filmu, który naprawdę zachęca do obejrzenia tej produkcji.




Pozdrawiam;)
Kasia18

1 komentarz:

  1. Ciekawie będzie zobaczyć jakiś inny polski film, niebędący jednocześnie komedią (romantyczną), bo w sumie takich najwięcej.
    Z pewnością obejrzę film, jednak zrobię to w tańszej, komputerowej wersji, bo nie wiem, czy warto będzie wydać te pieniążki na kino.
    Zapewne film będzie niedługo w sieci :)
    Aneta13

    OdpowiedzUsuń