niedziela, 18 grudnia 2011

" Reklama" bloga na blogu

Witam klasowi Blogerzy!

Jak ostatnio obiecałam, dam Wam trochę odpocząć od czytania recenzji moich ulubionych książek, dlatego dzisiaj postanowiłam polecić Wam coś innego. Co prawda będzie to związane z literaturą, jednak nie jest to kilkuset stronnicowa powieść. Otóż Panie i Panowie, mam przyjemność zaprezentować Wam twórczość znajomego( pozwolę sobie powiedzieć) po fachu, który także prowadzi swój własny blog,  prezentując na nim opowiadania swojego autorstwa. Już dawno zbierałam się z zamiarem naskrobania kilku słów na ten temat, jednakże czekałam na pewnego rodzaju przyzwolenie od Tomasza- tak ma na imię autor.

Wypadałoby wspomnieć kilka słów o nim samym. Z własnych spostrzeżeń  nie powiem za dużo, gdyż udało mi się zamienić z nim zaledwie kilka słów. Pozwolicie więc, że posłużę się tym, co Tomasz mówi( a raczej pisze) o sobie sam: Jest dwudziestoletnim studentem. Mieszka w Krakowie, ma wszechstronne zainteresowania i jak sam twierdzi, jest feministą, zaś inspirację stanowi dla niego Janusz Leon Wiśniewski( tak, to ten od „ Samotności w sieci”).

W swych opowiadaniach porusza wszelakie tematy, jednkaże przważają w nich relacje damsko-męskie. Przyznam szczerze, że to ciekawe doświadczenie, kiedy czytasz tekst opowiadany przez kobietę, lecz pisany z perspektywy mężczyzny, a taki zabieg został zastosowany przez nigo niejednokrotnie. Z pewnością każdy oceni twórczość Tomasz na swój własny sposób, ale jak dla mnie jest ona prawie że idealna. Oczywiście są teksty, które do mnie nie przemawiają, ale to tylko jednostki. Zdecydowanie więcej jest tych, które wprost uwielbiam, które niejednokrotnie skłaniają do refleksji na temat sensu czy ulotności chwili.  W rewelacyjny sposób zostaje ukazana potęga emocji, miłości-nie tylko tej między mężczyzną a kobietą, co daje przeświadczenie, że młody twórca jest nadwyraz tolerancyjny. A to bardzo sobie cenię we współczesnym społeczeństwie. 

Jeśli więc jesteś sentymentalny i wrażliwy, szukasz czegoś harmonijnego, ale nie nudnego, to w wolnej chwili zajrzyj tutaj: www.nudo.blog.onet.pl
Może przypadnie Wam do gustu. ;)

Nie zostaje mi nic innego, jak tylko podzielić się z Wami moimi ulubionymi aforyzmami, myślami Tomasza, które publikuje on na innej stonie internetowej:

" Samotność jest wtedy, gdy już w piątkowy wieczór czekasz na poniedziałkowy wschód słońca." 
"Gdy wsłuchasz się w mój oddech, przekonasz się, że brzmi jak Twoje imię."

"Romantyczni mężczyźni powinni wiązać się z dziewicami, by przedłużać oba gatunki."

" Straszna jest śmierć ukochanej osoby. Umiera w jednej chwili, ale tak naprawdę odchodzi bardzo, bardzo długo..."

Dobrej nocy Brzydale!
Anka12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz