niedziela, 18 grudnia 2011

CeZik

Witam serdecznie,
Jak zauważyłem, wielu z was porusza kwestię muzyki i zespołów muzycznych które przypadają im do gustu. Osobiście ciężko mi jest dostosować się do jednego szczególnego gatunku muzyki. Zazwyczaj słucham wszystkiego po trochu i nie ma takiego zespołu/wykonawcy, którego podobałyby mi się wszystkie utwory. Tak było przynajmniej przez dłuższy czas, póki nie odkryłem wykonawcy, który chyba podobnie jak ja nie jest w stanie się określić co do ulubionego typu muzyki, więc... wykonuje je wszystkie. Niemożliwe? Przekonajcie się sami. Cezary "CeZik" Nowak jest już dość znany w internecie i chociaż nie ma zamiaru występować w wielkich programach typu "Mam Talent!" czy "Must Be The Music" to moim zdaniem czeka go świetlana kariera. Chłopak potrafi grać na gitarze, perkusji, klawiszach, pięknie śpiewa i właściwie jest w stanie wydobyć dźwięk ze wszystkiego co zobaczy. Polecam subskrybcję jego kanału na youtube i zamieszczam kilka jego filmów.

Pozdrawiam, Michał 09

1 komentarz:

  1. Cezik jest świetny. Talent niesamowity. Takich ludzi powinno być więcej:)

    Patrycja20.

    OdpowiedzUsuń