poniedziałek, 19 grudnia 2011

P.S Kocham Cię

Witam ponownie ;) tym razem chciałabym wam zarekomendować książkę ,którą uwielbiam pt:PS Kocham Cię napisaną przez Ahern Cecelie.Jest to pełna humoru a zarazem wzruszająca powieść obyczajowa .Życie Holly i Gerry`ego było idealne szczęśliwe małżeństwo, dom w Dublinie, przyjaciele. Gdy Gerry niespodziewanie umiera, życie jego małżonki się rozsypuje .W rozpoczęciu życia na nowo  pomaga Holly zmarły mąż, a w jaki sposób?A mianowicie zostawił on dziesięć listów, a w nich dziesięć poleceń, które Holly musi wykonać.P.S. Kocham Cię...tymi słowami Gerry kończy swoje pośmiertne listy do ukochanej żony .Ta powieść uczy w pewnym sensie jak żyć po stracie bliskiej osoby ,jak w szybkim czasie się pozbierać i korzystać z tego czym obdarzył nas Bóg.Nie będę zdradzała szczegółów może znajdzie się jakaś osoba ,która chętnie tą książkę przeczyta ;) 
Powstał nawet film na podstawie tej książki  z Hilary Swank i Gerardem Butlerem . Osobiście bardziej podobała mi się książka
Pozdrawiam ;)Agnieszka26

6 komentarzy:

  1. Książka jest nieziemska. Film też nie jest najgorszy, ale to jednak nie to samo. Szczerze powiedziawszy to już ponad rok nie mam tej książki na swojej półce, bo cały czas ktoś ja pożycza. ;)

    Nie wiem, jak Ty, ale ja przy czytaniu płakałam już od pierwszej strony. Naprawdę bardzo wzruszająca fabuła. Na szczęście można też odnaleźć kilka zabawnych dialogów, które ratują książkę od miana totalnego wyciskacza łez.

    Pozdrawiam
    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście denerwuje fabuła i zakończenie tego filmu i go nie trawię. Ale jak Anka się popłakała to może powinnam ją jednak przeczytać;p nie to Aniu że jesteś nieczuła czy coś tylko obie jesteś my wredne i mamy dziwne gusta;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź Ty wredna babo!!! Jak możesz o tym mówić na głos? Teraz zniszczyłaś naszą nieskazitelną reputację. ;P

    Anka12 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze spodziewałam się czegoś bardziej emocjonalnego, czegoś głębszego... a jest to bardzo przyjemny może nieco wzruszający film który może obejrzeć każdy :)
    Karolina22

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tę książkę dawno, ale do dziś pamiętam że bardzo mną wstrząsneła. Te wszystkie opisy brutalności, gdzie kobiety z pozoru wolne, mają tylko jedno prawo- cierpieć w milczeniu. Polecam wszystkim, którzy mówią że mają źle w życiu, i tym którzy narzekają na swój los bo to co tam sie dzieje przeraża mnie i nie mam pojęcia jak daleko może sięgnąć nienawiść człowieka.
    Karolina22

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde dziewczyny pomyliłam sie komentarz powinien znaleśc sie do książki pt. ,,Spalona żywce'' sorki :)
    Karolina22

    OdpowiedzUsuń