środa, 14 grudnia 2011

Martyrs. Skazani na strach.

Witam. Chciałabym polecic wam francuski horror 'Skazani na strach'. W filmie możemy zauważyć podział na dwie części. W początkowym stadium oglądamy coś pokroju psychicznego horroru pomieszanego z thrillerem o przyjaźni. Natomiast w drugiej części mamy do czynienia z mieszanką tak lubianych ostatnio filmów o znęcaniu się nad ludźmi pokroju "Piły" czy "Hotelu". Nie chce wam zdradzać całej fabuły tego filmu, ponieważ jest on naprawdę godny uwagi. Potrafi poruszyć i wstrząsnąć.. Jest to film dla ludzi o mocnych nerwach.
Polecam.


















Patrycja20.

6 komentarzy:

  1. Po zdjęciach widzę, że to horror obrzydliwy. W sensie, że masakryczne ujęcia.
    Szczerze mówiąc preferuje w horrorach, gdzie obecne sa duchy itp. Ale może teraz, kiedy będzie trochę czasu obejrze owy film.
    Martyna11

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako że jestem wielką fanką horrorów na pewno wkrótce obejrzę ten film. Z tego co widać po zdjęciach jest to dosyć krwisty film, a ja za takimi przepadam:)

    Karina 15

    OdpowiedzUsuń
  3. Film bardzo fajny, świetnie się go ogląda i muszę przyznać ryje banie:P trzyma w napięciu a to coś co lubię w tego typu filmach :)
    Karolina 21

    OdpowiedzUsuń
  4. No już trzeci weekend z rzędu nie mogłam sobie przypomnieć tytułu tego filmu. Muszę go obejrzeć. Ostatnio doprawiłam się Hostelem to teraz sobie poprawię tym. Mnie horrory śmieszą czasami ze względu na ich niewiarygodność ale lubię oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę oglądać horrorów, bo potem wydaje mi się, że w każdym ciemnym zakamarku czyha na mnie jakaś istota nie z tego świata. (i chyba nigdy z tego nie wyrosnę;D)
    Więc i do tego filmu raczej się nie przemogę.
    Ostatnio oglądałam jednak pewien horror (niestety nie pamiętam tytułu), ale ten film był bardziej obrzydliwy niż straszny.

    Pozdrawiam
    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio z braku czasu obejrzałem ten film. Jest całkiem niezły. Fabuła może nie jest oryginalna, ale film potrafi przestraszyć i nieco obrzydliwy;D
    Nie wiem jak wam, ale mi podobała się świetnie dobrana muzyka do tego filmu.

    Dominik 23

    OdpowiedzUsuń