poniedziałek, 19 grudnia 2011

TO WŁAŚNIE MIŁOŚĆ

Hej , to mój pierwszy post więc nie będzie idealny , ale mam nadzieje że wam się spodoba, w związku że święta zbliżają się....., chciałabym wam polecić film pt. TO WŁAŚNIE MIŁOŚĆ
"To właśnie miłość" został wyreżyserowany przez Richarda Curis , który jest słynny z reżyserii takich filmów jak"Notting Hill" ,"Cztery wesela i pogrzeb".
 film opowiada o  premierze który  zakochuje się od pierwszego wejrzenia w jednej z pracownic swojego biura ... pisarza uciekającego na południe Francji, aby wyleczyć złamane serce i odnajdujący nad brzegiem jeziora nową miłość... zamężnej kobiecie podejrzewająca, że jej mąż ma romans ... młodą mężatke błędnie interpretująca dystans jaki ma w stosunku do niej najlepszy przyjaciel jej męża... ucznia pragnącego zwrócić na siebie uwagę najbardziej nieosiągalnej  dziewczyny w szkole...Miłość powoduje w życiu każdego z nich chaos. Życie i miłość mieszkańców Londynu przeplata się i osiąga zenit w wigilię Bożego Narodzenia - z romantycznymi, zabawnymi i słodko - gorzkimi tego konsekwencjami dla każdego, kto miał szczęście znaleźć się pod urokiem miłości.
A co mi sie najbardziej spodobało to oczywiście słowa upadłego rockowca !!

                  "Remember kids, don't buy drugs. Become a rock star and they give them to you for free."

A wy którą pare najbardziej polubiliście, która z hostorii najbardziej was urzekła? Mnie do gustu przypadła   dublerów, oczywiście Alan Rickman i Emma Thomson, no i podstarzała gwiazda rocka i jego menagera byli wprost ujmujący :)

 Tak więc do zobaczenia w szkole !!

2 komentarze:

  1. Kiedy tylko usłyszę tytuł filmu, lub gdziekolwiek przeczytam o nim od razu mam przed oczami scenę z piosenką All i want for christmas is you, oraz chłopca, który gra na perkusji, bardzo lubię ten moment.
    Co do podstarzałej gwiazdy rocka to oczywiście zgadam się z Karoliną był ujmujący:p
    Mam nadzieję, że znajdę chwilkę czasu w święta i uda mi się obejrzeć ten film

    Angelika14

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna komedia akurat na święta. Na mnie największe wrażenie zrobił Hugh Grant w roli premiera. Osobiście nie lubię tego aktora jednak w tej roli pokazał, że grać potrafi. Nie do końca rozumiem zakończenie historii prezesa firmy Harry'ego i jego żony Karen. To on ją w końcu zdradził czy nie?;D Colin Firth jak zwykle genialny

    Dominik23

    OdpowiedzUsuń