środa, 14 grudnia 2011

IRA


Hej. :)
Chciałabym wam gorąco polecić zespoł Ira. Jest to polski zespół rockowy, dosyć popularny założony około lat 80. Wokalista tego zespołu pochodzi z Szydłowca a obecnie mieszka w Radomiu.Pierwszym przebojem był utwór 'Ona jest ze snu'. Ostatni ich album '9' pochodzi z roku 2010. Zespół ten przypadł mi do gustu ze względu na teksty piosenek. Moim zdaniem są życiowe i skłaniają do przemyśleń. Poniżej zamieszczam kilka moich ulubionych utworów. Mam nadzieje że wam też się spodobają.
Miłego słuchania ;)

Patrycja20.

4 komentarze:

  1. Dobry zespół poleciłaś. Wokalista wprost z sąsiedztwa. Cieszę się, że udało mu się zrobić tak dużą karierę.
    W całym zespole podoba mi się to, że nie obnoszą się ze swoją sławą, nie prowokują dziennikarzy do wypisywania głupot na ich temat. Po prostu nie robią wokół siebie szumu, co dziwne w dzisiejszym świecie.
    Podane przez Ciebie piosenki nie są mi obce. Nie wiem, czy słyszałaś ostatni płytę IRY. Jak dla mnie jest nieco inna od tych poprzednich. Ma chyba łagodniejsze brzmienie, ale jak dla mnie jest ok.
    Pozdrawiam
    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak bardzo dobry wybór. IRA nie ma bagatelnych tekstów i ich ostatnia płyta jak dla mnie była świetna. Kolejny zespół którego nie widać w mediach ale podbija serca swoją skromnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że ten zespół jest fantastyczny. Cieszę się i zgadzam się z wami dziewczyny, bo "IRA" nie robi wokół siebie sztucznego tłumu i nie ma żadnych skandali z ich udziałem, za co mają u mnie wielki szacunek.
    Chyba najbardziej znanym utworem jest "Ona jest ze snu", która bardzo przypadła mi do gustu;)

    Pozdrawiam
    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawia mnie tylko, dlaczego zespół IRA jak dotąd nie był gościem na żadnej z szydłowieckich imprez.Z miłą chęcią wybrałabym się na ich koncert

    Angelika14

    OdpowiedzUsuń