czwartek, 15 grudnia 2011

Coldplay.

Dobry wieczór, kochani!

Jestem jeszcze tym tak bardzo podekscytowana, że nie wiem, co dokładnie miałabym napisać, ale COLDPLAY będzie w Polce, a dokładnie w Warszawie 19 września 2012 roku! Cudownie, cudownie można przeżyć jeden z najlepszych koncertów tuż przed rzekomym końcem świata. ;D  Koncert ten jest organizowany w ramach promocji ich nowej płyty „Mylo Xyloto”, o której pisałam w mojej pierwszej notce. Cóż więcej mogę napisać, myślę, nie ja jestem pewna, że będę na tym koncercie choćby miało się palić, walić czy dziać inne cuda natury. ;D Myślę, że ten koncert to wspaniała gratka dla fanów tego zespołu i dla fanów, którzy tak jak ja „rozpaczali” z powodu nie bycia na koncercie w czerwcu tego roku. (; 

Sprzedaż biletów rusza już 10 stycznia! ^^

Więcej informacji znajdziecie na: tutaj.



Mocno ściska, tak, że aż łamię Wam żeberka, a to z powodu nadmiernego podekscytowania, PatrycjaM!

1 komentarz:

  1. No i stało się. I ja powoli ulegam fascynacji Coldplay'em. Jak słucham Paradise to się czuje jak w bajce! Miśka to chwyta za serducho! Ten jego bezpretensjonalny ale czuły głos!

    OdpowiedzUsuń