niedziela, 4 grudnia 2011

Cienie marzeń

Dzisiaj chciałabym wam polecić książkę, którą zaczęłam i skończyłam czytać wczoraj, bo aż tak mnie wciągnęła:) Nosi tytuł "Cienie marzeń'', a jej autorką jest Ruth Newman. Jest to młoda pisarka, zadebiutowała książką ,,Bal absolwentów''.
Główną bohaterką jest Kate, której mąż rok temu utopił się podczas wakacji na Sycylii. W rocznicę jego śmierci Kate idzie z wizytą do przyjaciół, którzy właśnie wrócili z wakacji z Miami i widzi swojego męża na jedym ze zdjęć. Postanawia go odszukać mimo wielu przeciwności losu. Książka ma napięcie thrillera, intrygę kryminału, tempo powieści sensacyjnej i tajemnicę, która do samego końca trzyma w niepewności. Jest niesamowicie interesująca i pięknie opisuje miłość i ból po stracie ukochanego. Gorąco polecam dla osób, które lubią takie klimaty.

PS: Można ją wypożyczyć w bibliotece w zamku, jak tylko ją oddam:)

Karina15

,,- A jeśli nie ma życia po śmierci? Jeśli się zabijesz, żeby być ze mną, i tam nic nie będzie?

- To będę niczym- odparłam miękko. - Ale wolę być niczym niż być bez ciebie."

5 komentarzy:

  1. Myślę, że może to być ciekawa książka;)
    Całkowicie trafia w mój gust: tajemnica, intryga, śmierć. Zapowiada się super.
    Przeczytałaś ja już? Chętnie bym ją od Ciebie pożyczyła:)

    Pozdrawiam:)
    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Oddaj ją szybko do biblioteki, bo chętnie bym ją wypożyczyła. ;) Szczerze powiedziawszy, pierwszy raz mam do czynienia z tą autorką. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Mam nadzieję, że jej pozostałe powieści są równie ciekawe jak ta, którą opisałaś.
    Bardzo podoba mi się zamieszczony cytat.

    Pozdrawiam
    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam film o podobnej fabule.
    Powiem szczerze, ze wolę filmy, szybciej się to wszystko dzieje i nie muszę spędzać tyle czasu czytając.
    W filmie tłumaczenie tego było takie, że owa osoba na zdjęciu, była bratem - bliźniakiem jej męża, o którym jej mąż nie wiedział, ponieważ podzielono ich losy oddając do innych rodzin zastępczych.
    Aneta13

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneta, właśnie w tej książce jest inaczej:P Nie napiszę jak to się wszystko kończy, bo niektórzy chcą to przeczytać, więc jak chcesz to opowiem Ci w szkole. Jeśli chodzi o filmy to nie zawsze oddają w pełni to co jest w książce, więc nie wiem czy zawsze opłaca się je oglądać :P Co do cytatu to wiem, jest świetny:)

    Karina15

    OdpowiedzUsuń