niedziela, 4 grudnia 2011

"Turysta"

Cześć:)


Mamy wśród nas fanów (może raczej fanki - bo nasz blog jest zdominowany przez kobiety) Johnny'ego Deppa czy Angeliny Jolie? Z pewnością tak. Więc przedstawię wam film właśnie dla was. "Turysta", bo o ten właśnie film mi chodzi, opowiada o amerykańskim turyście (wspaniały Johnny Depp), który znajduje się w niebezpieczeństwie z powodu spisku uknutego przez piękną agentkę Interpolu (Angelina Jolie).
Frank, czyli tytułowy turysta jest wykorzystany jako przynęta, aby agentka mogła wywabić z kryjówki nieuchwytnego przestępcę - Aleksandra Pierce'a, z którym kiedyś miała romans. Kim jest więc ten przestępca i gdzie się ukrywa? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie oglądając "Turystę". Nie powiem, kto nim jest, żeby nie zepsuć wam zabawy oglądania. Aczkolwiek ostatnia scena wszystko wam wyjaśni, a owy przestępca cały czas był blisko. Nikt tylko nie spodziewał się, że to właśnie on. Widocznie bardzo dobrze się maskował:) . Elise zaś (Angelina Jolie) to przepiękna, przebiegła i seksowna agentka. Nienaganna fryzura, idealny makijaż i wspaniałe stroje to wszystko składa się na wizerunek tej bohaterki.
Jeżeli chodzi o pozostałych aktorów to nie są to znani aktorzy z pierwszych stron gazet, ale ich gra aktorska jest naprawdę dobra. Przynajmniej mi się podobało.
Film z założenia jest z gatunku dramatu i thrilleru. Za pewne tak, ale nie trzyma on zbytnio w napięciu, albo po prostu ja jestem bardzo wybredna. Wręcz wszyscy w sali kinowej zaśmiewali się, gdy Frank uciekał w piżamie z hotelu biegnąc po dachu (Johnny Depp). Na pewno jednak jest to interesujący film pełen zagadek. Film zaopatrzony jest w ciekawe sceny, zwroty akcji oraz niebanalne dialogi. Przede wszystkim warto wybrać się na ten film ze względu na trafnie dobrany duet aktorski, który nadaje filmowi niepowtarzalny charakter. Zamieszczam wam także zwiastun tego filmu, który zapewne zachęci was do obejrzenia 'Turysty". 




Pozdrawiam:)
Kasia18




3 komentarze:

  1. Uwielbiam i Deppa i Jolie, filmu jeszcze nie miałam przyjemności oglądać, ale mam nadzieję, ze wkrótce się to zmieni i po Twojej recenzji i ogólnie przez to, że grają w nim jedni z moich ulubionych aktorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Medialnie, fil ten okazał się największą porażką. Osobiście go nie oglądałam (czytając wcześniej recenzje) ale bardzo skrytykowali sposób grania naszej ukochanej Angeliny.
    Johnny Depp jak zawsze w dobrej formie aktorskiej. Nie mówię tego tylko dlatego, że jestem jego ogromną fanką (i patrze na jego twarz codziennie;D ) ale był on jedynym dobrym elementem tego filmu. Oczywiście wg. recenzentów.
    Aneta13

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam niestety tego filmu ale słyszałam od kilku osób ze jest rewelacyjny i trzyma w napieciu. Patrza jak świetni aktorzy graja w tym filnie nie sądze ze może być słaby.
    Daria 04

    OdpowiedzUsuń