niedziela, 4 grudnia 2011

Miasto Aniołów

Chciałabym wam zarekomendować przepiękny (w moim uznaniu) film pt.: "Miasto Aniołów".
Jest to film o aniele, który po tym jak zstąpił na ziemie po duszę zmarłego człowieka, poznał piękna kardiochirurg i się w niej zakochał. Dla tej miłości postanowił przestać być aniołem i stać się człowiekiem... Nie powiem wam co było dalej, żeby was zachęcić do obejrzenia:)
Film został wyreżyserowany przez Brada Silberlinga (film jest opary na innym filmie pt.: "Niebo Nad Berlinem"). W rolach głównych wystąpili:

  • jako anioł Seth - Nicolas Cage
  • jako Maggie Rice - Meg Ryan.
Jako ciekawostkę mogę podać, że podczas jednej ze scen (gdy Seth Zstępuje na ziemie) można usłyszeć modlitwę  "Zdrowaś Maryjo" - PO POLSKU!!!
Basia03

5 komentarzy:

  1. Oglądałam, ale szału nie było. Nie mój typ. Nie zaintrygował mnie. Jak już mówiłam, jestem wybrednym widzem:P
    Ale Ty jako zapalona fanka Nicolasa Cage'a nie mogłaś tego przegapić:)

    Pozdrawiam:)
    Kasia18

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Nicolas Cage i Meg Ryan należą do grona moich ulubionych aktorów, więc muszę koniecznie obejrzeć ten film. Słyszałam już o nim jakiś czas temu, ale nie mogłam się zebrać, żeby go obejrzeć. Obiecuję, że uda mi się to podczas najbliższej przerwy świątecznej.

    Pozdrawiam
    Anka12

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak Ania, nie mogłam zebrać się, by obejrzeć ten film, mimo że słyszałam już o nim kilkakrotnie. Obsada głównych ról wydaje się być dość dobrym zestawieniem.

    Angelika14

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się muszę akurat pochwalić, że film ten, należał do jakże małego grona filmów obejrzanych przeze mnie nie raz.
    Bardzo romantyczna i wzruszająca opowieść. Plus także za śmietankę aktorską. Także polecam :)

    Aneta13

    OdpowiedzUsuń
  5. Film należy do grona moich ulubionych filmów i chętnie do niego wracam. Poprzez znakomita obsadę film jest bardzo interesujący. Muzyka bardzo poruszająca a film daje duzo do myślenia.
    Daria 04

    OdpowiedzUsuń